Vissza a főoldalra

Általános Szerződési Feltételek

Utolsó frissítés: 2025. október 13.

1. Általános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Tomex Gourmet (székhely: [cím], cégjegyzékszám: [szám], adószám: [szám]) által üzemeltetett tomexgourmet.hu webáruházban történő vásárlás feltételeit.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

2. Szolgáltató adatai

Cégnév: Tomex Gourmet Kft.

Székhely: 1107 Budapest, Száva utca 4/b.

Cégjegyzékszám: 01-09-379375

Adószám: 29024276-2-42

Email: info@tomexgourmet.hu

Telefon: +36306654360

Weboldal: www.tomexgourmet.hu

3. Fogalommeghatározások

  • Felek: Szolgáltató és Vásárló együttesen.
  • Vásárló: Az a természetes vagy jogi személy, aki a webáruházban rendelést ad le.
  • Fogyasztó: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
  • Üzleti célú vásárló: Nem fogyasztónak minősülő vásárló.
  • Webáruház: A tomexgourmet.hu internetes felület.

4. A szerződés létrejötte

A szerződés a Vásárló és a Szolgáltató között a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A szerződés nyelve magyar.

A megrendelés menete:

  1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
  2. Vásárlói adatok megadása (számlázási és szállítási cím)
  3. Szállítási mód kiválasztása
  4. Fizetési mód kiválasztása
  5. Megrendelés elküldése
  6. Visszaigazoló email érkezése (ez hozza létre a szerződést)

A megrendelés elküldésével a Vásárló elfogadja jelen ÁSZF-et és kötelező érvényűnek ismeri el magára nézve.

5. Árak és fizetési feltételek

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árak forintban (HUF) értendők.

Fizetési módok:

  • Banki átutalás: A megrendelés visszaigazolását követő átutalással. A szállítás a pénz beérkezése után történik.
  • Utánvét: Készpénzes fizetés a futárnál az átvételkor (+ kezelési költség).

Fontos: Egyes termékek ár nélkül jelennek meg. Ezek esetében árajánlatot küldünk, és csak annak elfogadása után jön létre a szerződés.

6. Szállítási feltételek

A szállítás általában 3-5 munkanapon belül történik a megrendelés visszaigazolását (és fizetés esetén a beérkezését) követően.

Szállítási módok:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal
  • Csomagpontra történő kiszállítás
  • Személyes átvétel (egyeztetés után)

Részletes szállítási információk: Szállítási feltételek

7. Elállási jog (fogyasztók részére)

A fogyasztó jogosult 14 napon belülindokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog határideje a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Az elállási jog gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatot kell tenni (email, postai levél). Minta nyilatkozat elérhető a Visszaküldési feltételek oldalon.

Az elállási jog nem illeti meg a fogyasztót az alábbi esetekben:

  • Romlandó vagy gyorsan romló áruk esetében
  • Lezárt csomagolású áruk, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontásuk után nem küldhetők vissza
  • Személyre szabott termékek esetében

8. Jótállás és szavatosság

A termékekre a Ptk. szerinti kellékszavatossági éstermékszavatossági jogok illetik meg a vásárlót.

Kellékszavatossági igény érvényesítése:

  • 2 év a termék átadásától számítva
  • Használt termékeknél minimum 1 év
  • Élelmiszereknél a szavatossági/fogyaszthatósági időn belül

9. Adatvédelem

A vásárlás során megadott személyes adatok kezelése a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően, az Adatvédelmi Tájékoztatóban részletezett módon történik.

10. Felelősség korlátozás

A Szolgáltató nem vállal felelősséget:

  • A vásárló által megadott hibás adatokból eredő problémákért
  • A weboldal működésében előforduló, vis maior eseményekből eredő hibákért
  • A szállítási késedelemért, ha az a futárszolgálat hibájából ered

11. Panaszkezelés és jogviták rendezése

Panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

  • Email: info@tomexgourmet.hu
  • Telefon: +36 30 868 2914
  • Postai cím: 1107 Budapest, Száva utca 4/b.

A panaszokat 30 napon belül kivizsgáljuk és írásban válaszolunk.

Online vitarendezési platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

12. Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítások a webáruházban történő közzététellel lépnek hatályba.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó.

Kapcsolódó dokumentumok

Jelen ÁSZF hatálybalépése: 2025. október 13.