Vissza a főoldalra

Visszaküldési Feltételek

Elállási jog és visszaküldési folyamat részletesen

14 napos elállási jog

Fogyasztóként jogosult vagy 14 napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog határideje a termék átvételének napjától számított 14 nap.

1. Elállási jog (fogyasztók részére)

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint, ha fogyasztóként vásároltál tőlünk (azaz magánszemélyként, nem üzleti célból), jogosult vagy 14 napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási jog gyakorlásának lépései:

  1. Küldj egyértelmű nyilatkozatot 14 napon belül
  2. Csomagold be a terméket az eredeti állapotában
  3. Küldd vissza a terméket 14 napon belül
  4. Mi visszautaljuk a pénzt a termék megérkezését követő 14 napon belül

2. Elállási nyilatkozat

Az elállási jog gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatot kell tenni. Használhatod az alábbi mintát, vagy saját szavakkal is megfogalmazhatod.

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA

Címzett: Tomex Gourmet Kft.

Email: info@tomexgourmet.hu

Tárgy: Elállási nyilatkozat

Tisztelt Tomex Gourmet!

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételi szerződése tekintetében:

- Rendelésszám: [rendelésszám]

- Termék megnevezése: [terméknév]

- Rendelés dátuma: [dátum]

- Átvétel dátuma: [dátum]

Fogyasztó neve: ________________

Fogyasztó címe: ________________

Fogyasztó email címe: ________________

Dátum: ________________

Aláírás: ________________

💡 Jelöld ki és másold ki a fenti szöveget a saját használatodhoz

Elküldési módok:

  • Email: info@tomexgourmet.hu
  • Postai levél: 1107 Budapest, Száva utca 4/b.

3. Visszaküldési folyamat lépésről lépésre

1

Elállási nyilatkozat küldése

Küldd el az elállási nyilatkozatot emailben vagy postán a termék átvételétől számított 14 napon belül.

2

Visszaigazolás

Visszaigazoljuk a nyilatkozat beérkezését emailben (24 órán belül).

3

Termék visszaküldése

Küldd vissza a terméket az elállási nyilatkozat elküldésétől számított 14 napon belül. Csomagold be biztonságosan, lehetőleg az eredeti csomagolásban.

Fontos: A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve ha a termék hibás vagy nem megfelelő.

4

Átvétel és ellenőrzés

Megérkezés után ellenőrizzük a termék állapotát. Ha minden rendben, folytatjuk a visszatérítéssel.

5

Visszatérítés

A termék vételárát 14 napon belül visszautaljuk ugyanazzal a fizetési móddal, amellyel fizettél. A szállítási költséget is visszatérítjük (kivéve, ha te választottál drágább szállítási módot).

4. Visszaküldési cím

Küldd vissza a terméket az alábbi címre:

Címzett: Tomex Group Kft.

Cím: 1107 Budapest, Száva utca 4/b.

Irányítószám: 1107

Város: Budapest

Tipp: Kérj visszaigazolást a postától/futártól, hogy nyomon követhesd a csomagot!

5. Az elállási jog kivételei

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § szerint az elállási jog NEM illeti meg a fogyasztót az alábbi esetekben:

Romlandó vagy gyorsan romló áruk

Friss, élelmiszertermékek, amelyek rövid szavatossági idővel rendelkeznek.

Lezárt csomagolású áruk

Egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontásuk után nem küldhetők vissza (pl. lezárt élelmiszerek).

Személyre szabott termékek

A fogyasztó kérésére készített vagy egyértelműen a fogyasztó számára személyre szabott áruk.

Használt vagy sérült termékek

Ha a termék az alapvető tulajdonságainak megismeréséhez szükséges mértéket meghaladóan használták vagy megrongálták.

6. A visszaküldött termék állapota

A terméket csak annyiban használhatod, amennyiben az szükséges a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához (ahogy egy boltban is kipróbálnád).

Elfogadható

  • Eredeti csomagolásban
  • Címkék rajta
  • Kipróbálás jeleivel
  • Tiszta, sértetlen állapot

Nem elfogadható

  • Használt, kopott
  • Sérült, piszkos
  • Címkék eltávolítva
  • Hiányos tartozékok

Figyelem: Ha a termék az alapvető tulajdonságainak megállapításához szükséges mértéket meghaladóan használták, felelős vagy az értékcsökkenésért!

7. Visszatérítés részletei

Mit térítünk vissza?

  • A termék teljes vételárát
  • Az általunk felszámított legolcsóbb szállítási költséget

Mit NEM térítünk vissza?

  • A visszaküldés költségét (kivéve, ha hibás a termék)
  • Extra szállítási költséget (ha drágább szállítást választottál)

Visszatérítési határidő:

A termék visszaérkezésétől számított 14 napon belülvisszautaljuk a vételárat ugyanazzal a fizetési móddal, amellyel fizettél.

Visszatérítési módok:

  • • Banki átutalás → Visszautalás a számlaszámra (1-2 munkanap)
  • • Utánvét → Banki átutalással a megadott számlaszámra

8. Gyakori kérdések

Mennyi ideig tart a visszatérítés?

A termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a pénzt. A banki átfutási idő ezen felül +1-3 munkanap lehet.

Ki fizeti a visszaküldés költségét?

Általában a vásárló. Kivétel: ha a termék hibás, nem megfelelő, vagy tévedésből küldtünk rossz terméket - ebben az esetben mi álljuk a visszaküldés költségét.

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Jelezd nekünk azonnal fotókkal együtt: info@tomexgourmet.hu. Hibás termék esetén a visszaküldés költségét mi álljuk, és azonnal cserélünk vagy visszatérítjük a teljes összeget.

Vissza kell küldeni az ajándék csomagolást is?

Igen, lehetőleg az összes tartozékot és csomagolást küldd vissza. Ez biztosítja, hogy a teljes vételárat visszakapd.

Kapcsolódó információk

Kérdésed van a visszaküldéssel kapcsolatban?

Segítünk minden lépésben! Vedd fel velünk a kapcsolatot:

Email: info@tomexgourmet.hu

Telefon: +36 30 868 2914

Ügyfélfogadás: Hétfő-Péntek 9:00-17:00