Vissza a főoldalra

Szállítási Információk

Gyors és megbízható szállítási szolgáltatásaink

1. Szállítási módok

Házhozszállítás futárszolgálattal

Szállítási idő: 5-8 munkanap

A megrendelés visszaigazolásától számítva

Költség: 3.000 Ft

20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes!

Kiszállítás: GLS/DPD futárszolgálat

SMS értesítés a kiszállítás napján

Kiszállítási időpontok

Hétfő-Péntek: 8:00 - 18:00

Tipp: Add meg telefonszámodat, hogy a futár fel tudjon hívni, ha nem talál otthon.

Személyes átvétel

Helyszín:

1107 Budapest, Száva utca 4/b.

Átvételi idő: Előzetes egyeztetés alapján

Telefonon vagy emailben egyeztetünk

Költség: INGYENES

Szállítási költség nélkül!

Előkészítési idő: 3-5 munkanap

Email értesítést küldünk, amikor átvehető

Fontos: Személyes átvétel esetén kérjük, hogy a rendelés leadásakor jelöld meg ezt az opciót, és várd meg az értesítést!

2. Szállítási költségek összefoglaló

Szállítási módÁr (20.000 Ft alatt)Ár (20.000 Ft felett)Szállítási idő
Házhozszállítás3.000 FtINGYENES5-8 munkanap
Személyes átvételINGYENESINGYENES3-5 munkanap

3. Csomagolás és termékbiztonság

Termékeink biztonságos eljuttatása kiemelt fontosságú számunkra. Minden csomagot gondosan előkészítünk:

  • Minőségi csomagolóanyagok: Erős kartondoboz, légpárnás fólia
  • Törékeny termékek védelme: Extra buborékfólia és védőpapír
  • Hőmérséklet-érzékeny termékek: Hűtőtáska hideg akkuval (szükség esetén)
  • Címkézés: Minden csomagon szerepel a rendelésszám és elérhetőség

Fontos: Kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenőrizd a küldeményt! Sérült csomagot ne vegyél át, vagy jelezd azonnal a futárnak!

4. Speciális termékek szállítása

Alkoholtartalmú termékek

Alkoholtartalmú termékek csak 18 éven felülieknek adhatók át. A futár jogosult személyazonosság igazolására.

Gyorsan romló termékek

Friss, romlandó termékeket expressz szállítással küldünk, hűtőtáskában. Ezeket a termékeket jelöljük az oldalon.

Nagy tételek (20+ termék)

Nagyobb mennyiségű rendelések esetén egyedi szállítási feltételeket biztosítunk. Vedd fel velünk a kapcsolatot!

5. Csomag nyomon követése

A csomag feladását követően email-ben küldünk egy követőkódot (tracking number), amellyel nyomon követheted csomagod útját:

  1. Keresd meg a "Csomagodat útnak indítottuk" emailt
  2. Kattints a nyomkövetési linkre
  3. Vagy másold be a követőkódot a futárszolgálat weboldalán

Futárszolgálatok nyomkövetése:

6. Gyakori kérdések (GYIK)

Mi történik, ha nem vagyok otthon a szállításkor?

A futár megpróbál telefonon elérni. Ha nem sikerül, értesítést hagy, és újra visszajön másnap, vagy a csomagpontok egyikén átveheted.

Tudok-e másnak címezni a csomagot?

Igen! A rendelés során add meg a címzett nevét és címét a szállítási adatoknál. Ajándék esetén megjegyzésben jelezd, hogy ne legyen számla a csomagban.

Mi van, ha a csomag megsérül?

Ha a csomag láthatóan sérült, ne vedd át! Jelezd azonnal a futárnak. Ha már átvetted, 24 órán belül jelentsd nekünk fotókkal: info@tomexgourmet.hu

Kérhetek expressz szállítást?

Igen, sürgős rendelés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben. 3-5 napos expressz szállítást felárért tudunk biztosítani.

Kapcsolódó információk

További kérdés?

Ha bármilyen kérdésed van a szállítással kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal!

Email: info@tomexgourmet.hu

Telefon: +36 30 868 2914

Ügyfélfogadás: Hétfő-Péntek 9:00-17:00